Nelt Grupa je novu strategiju „Ascend 2030“, petogodišnji strateški okvir koji definiše ambiciozan razvojni plan kompanije. Strategija predviđa ulaganja od preko 400 miliona evra u infrastrukturu, digitalnu transformaciju, jačanje organizacije i akvizicije proizvodnih i distributivnih kompanija na tržištima na kojima Grupa posluje.
Nakon uspešno realizovanog ciklusa „Accelerate 2025“, nova faza donosi fokus na dodatno osnaživanje organizacije, akvizicije, digitalizaciju poslovanja, uvođenje naprednih AI rešenja i snažnu ESG agendu.
Strategiju je, u hotelu Hilton u Beogradu, pred 250 menadžera Nelt Grupe, predstavio Izvršni Odbor Nelt Grupe, uključujući potpredsednike kompanije za tržišta Srbije, Adria regiona, Afrike i Neltovih brendova, kao i izvršnih direktora finansija, ljudskih resursa, informacionih tehnologija i strategije i transformacija.
„Prethodni trogodišnji ciklus bio je veoma uspešan za nas. „Ascend 2030“ određuje narednu fazu našeg puta. Imamo ambiciju da u narednih pet godina investiramo 400 miliona evra u ljude, brendove i infrastrukturu, logističku i digitalnu“, naglasio je Darko Lukić, CEO Nelt Grupe, koji na ovoj poziciji obeležava godinu dana mandata.
Novo poglavlje poslovanja, svako kroz svoj domen, predstavili su potpredsednici Nelt Grupe.

Nenad Miščević, potpredsednik za tržište Srbije, istakao je da nova strategija predstavlja naš uspon ka vrhu – ka tome da postanemo najpoželjniji poslodavac, najpouzdaniji partner i lider u stvaranju vrednosti. Naglasio je važnost nastavka tržišnih pobeda kroz razvoj uloge strateškog komercijalnog partnera za sve klijente i principale, uz poruku da do pobede dolazimo samo ako nastupamo zajedno kao tim, fokusirani na cilj i opremljeni pravim alatima.
Goran Cerovina, potpredsednik za Adria tržišta, naveo da je petogodišnji cilj pozicioniranje kao regionalnog lidera sa skalabilnim i otpornim poslovnim modelom. Održivi i ubrzani rast oslanja se na tri ključne poluge – optimizaciju, investicije i akvizicije, uz fokus na ljude i kulturu kao glavne pokretače transformacije i uspeha.
Boris Mačak, potpredsednik za afrička tržišta, istakao je planove za jačanje prodajnih kanala, optimizaciju cena i širenje asortimana, uz razvoj pristupačne privatne robne marke i nastavak saradnje s ključnim partnerima.
Sonja Todorova, potpredsednica za Neltove brendove, govorila je o razvoju portfolija kroz smela, savremena rešenja i stratešku alokaciju resursa, uz ravnotežu između internih snaga i potencijala tržišta do 2030.
Nakon potpredsednika, i direktori funkcija predstavili su strateške ciljeve svojih oblasti za narednih pet godina.
Marko Cilić, izvršni direktor za finansije, najavio je veću digitalizaciju i automatizaciju finansija, fokus na jačanje procesa, bilansa i razvoj kompetencija zaposlenih.
Bojana Mucić, izvršna direktorka za ljudske resurse, istakla je fokus na talente sa lokalnog tržišta i dijaspore, digitalizaciju HR procesa i očuvanje Neltove kulture uz rast i akvizicije.
Milan Bukorović, izvršni direktor za IT, najavio je razvoj modernog digitalnog jezgra i veću efikasnost kroz AI, automatizaciju i cloud tehnologije.

Aleksandra Jović, izvršna direktorka za strategiju i transformacije, govorila je o jačanju prodajnih i logističkih timova kroz standardizaciju procesa, upotrebu digitalnih alata i veštačke inteligencije, kao i razvoju veština i upravljanju podacima kao strateškim resursom.
„Ascend 2030“ je novo poglavlje u poslovanju Nelt Grupe i simbolizuje ambiciju kompanije da se uzdigne na još viši nivo efikasnog, odgovornog i održivog poslovanja. Iz ubrzanja, koje je Nelt Grupu fokusiralo na transformaciju, širenje, i rast prihoda, uspon simbolizuje sledeću fazu koja zahteva jačanje organizacije i podizanje kompetenci, procesa i tehnologija.